Starbucks, Whole Foods Market, Land Rover, Animal Planet, Tropicana – ეს ბრენდები იყენებენ მწვანე ფერს: ზრდის, ჯანმრთელობის და ბალანსის საჩვენებლად. თქვენ შეგიძლიათ გამოიყენოთ იასამნისფერი: ძვირადღირებული, წარმოსახვითი და ფინანსური პროდუქტებისთვის.
Amazon, Nickelodeon, Harley-Davidson, Fanta, PayPal – იყენებს სტაფილოსფერს, რათა აჩვენონ: კრეატიულობა, მხიარულება და ენთუზიაზმი.
Nike, Adidas, Chanel, Apple, BMW – ეს ბრენდები იყენებენ შავ ფერს, რათა გადმოსცენ: ძალაუფლებას, ექაკუზიურობას და დახვეწილობას. ფერების შერჩევა დიდ როლს თამაშობს ემოციების დაჰაკვაში.