1. “იქნებ გავარდეს” პრინციპით შექმნილი ვიდეო კონტენტი.
2. კომპანიის აუდიტორიისთვის შეუსაბამო კონტენტის შექმნა და არასწორ აუდიტორიაზე რესურსის დახარჯვა.
3. “ჩემი პროდუქტი ყველას სჭირდება”, აი ამ მიდგომით უკვე ღუპავთ კონტენტს, ის ვერ იქნება ფოკუსირებული კონკრეტულ ამოცანებზე.
4. დაუგეგმავი, უსტრატეგიო, დინებას მიყოლილი კონტენტი.
კონტენტის თანმიმდევრობა, ტრენდისთვის დროულად ფეხის აწყობა და სამოქმედო გეგმა აუცილებელია, რუკა უნდა გქონდეთ, რომელიც კონტენტის შექმნის თქვენი წლიური გზამკვლევი იქნება.